Spansk EM domare i blåsväder

Första matchen i EM är avgjord och denna matchen kommer snackas om den spanska domaren som blåste för allt jag tänker specifikt på Greklands utvisning i första halvleken där jag tycker att polacken tappar balansen och får en liten lätt knuff från greken.. vilket domaren var snabb att blåsa frispark för Polen. Och det var i samma veva som greken fick sitt andra gula kort i matchen vilket resulterde i ett RÖTT kort. Matchen i helhet var inget skön spel mer än att Polen som jag befarade innan att dem skulle gå offensivt fram vilket dem fick dem fick resulterat i ett 1-0 mål i den 17 match minutern genom deras stjärna Lewandowski.. Då såg det riktigt mörkt ut för Grekland.. 1-0 stod det efter första halvleken och den största snackisen blev den spanska domarens varningar han delade ut mest om det röda kortet då. Andra halvlek kom grekland ut som ett helt nytt lag och pressade på för en kvittering fasten man var en man mindre på banan. Greklands mål kommer till slut efter 5 min av andra halvlek 1-1 med en man mindre kämpade sig Grekland in sitt mål. Sen var det dags igen från den spanska domaren att rycka upp ett direkt RÖTT kort ur bakfickan vilket jag inte var sen med att hålla med om att han hade dömt rätt. Polen fick sin målvakt utvisad efter att ha stoppat ut ett ben och stoppade greken på ett oshysst sätt. Här hade grekland stor chans att avgöra denna rätt så trissta öppnings match i detta EM. Men då kommer andra målvakten in och räddade Polens poäng i denna matchen som slutade 1-1.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0